Apocalyptica – Worlds Collide

Am să postez puţin mai mult în perioada asta pentru că vreau să adun mai multe posturi până să lansez blogul mai tare.

Aşadar şi prin urmare, fără multe adăugări… piesa:

Pentru cei ce se mai uită la eşecul ce a devenit Eurovision-ul în ultimii ani (cu unele excepţii desigur),  piesa asta a făcut deschiderea spectacolului în 2007, la Helsinki, Finlanda. Am avut mari aşteptări de la concursul respectiv… şi piesa asta a fost destul să le satisfacă pe toate. Rockeri cunoscuţi, finlandezii excelează în partea asta a muzicii.

Ce îmi place extrem de tare la piesă… e tensiunea care se adună la început şi se manifestă în ceea ce numesc eu “explozie muzicală”. Vor mai fi exemple de genul pe blog. Vor mai fi piese de la Apocalyptica pe blog.

De ce îmi place trupa? Pe lângă faptul că au nişte coveruri fantastice pe Metallica, sunt singura trupă (de care ştiu eu cel puţin) care excelează în rock pe instrumente clasice. Pot spune chiar că e una din trupele care mi-au provocat interesul asupra muzicii de genul respectiv.

În fine… enjoy!

One thought on “Apocalyptica – Worlds Collide

  1. Adevarat. In general nordicii (scandinavii) au trupe rock foarte bune. Ca dovada, Eurovisionul s-a tinut in Finlanda multumita celor de la LORDI

Leave a comment